Gitaarmannen 4 in 's-Heerenberg: akoestisch, bij de Duitse grens
Het Barghse Huus in 's-Heerenberg op 8 januari 2027. Akoestische versie van Gitaarmannen 4: Continuum. Intieme zaal, bij de Duitse grens.
Het Barghse Huus in βs-Heerenberg. Helemaal bij de Duitse grens, en dat is geen toeval: dit is een akoestische avond, en je doet er bewust iets voor om hier te komen. Vrijdag 8 januari 2027, 20:00.
Akoestisch is iets anders dan band. Niet beter, niet slechter, gewoon anders. Stilte werkt harder, zachte stukken zijn Γ©cht zacht, en je hoort het hout van de gitaar. Verstand op nul, voeten in de stoel, gewoon laten gebeuren.
Hier alvast mijn live versie van Gravity, een van de centrale nummers uit de show:
Lees het verhaal achter de show op gitaarmannen.nl/continuum.
Tot in βs-Heerenberg.
Ed
Deel dit artikel
Vond je dit interessant?
Word lid van de Gitaarmannen community en blijf op de hoogte van nieuwe afleveringen en artikelen.
Join de Community