Gitaarmannen 4 in Houten: eerste keer Aan de Slinger
Aan de Slinger in Houten op 13 november 2026. Gitaarmannen 4: Continuum. Mooie zaal die ik nog niet ken, eerste keer Houten.
Houten staat al even op mijn lijstje. Aan de Slinger is een mooie zaal waar ik nog niet eerder gespeeld heb, en dit najaar wordt het eindelijk zover. Vrijdag 13 november 2026, 20:00.
Wat ik leuk vind aan eerste-keer-zalen: ik heb geen referentiepunt, geen verwachtingspatroon, geen “vorige keer was”. Alles is nieuw, voor mij en voor het publiek dat me daar voor het eerst ziet. Dat houdt de avond scherp.
Voor wie alvast in de sfeer wil komen, hier mijn live versie van Gravity:
Het verhaal achter de show lees je op gitaarmannen.nl/continuum.
Tot in Houten.
Ed
Deel dit artikel
Vond je dit interessant?
Word lid van de Gitaarmannen community en blijf op de hoogte van nieuwe afleveringen en artikelen.
Join de Community