Gitaarmannen 4 in Spijkenisse: hier zit het vaak vol
Theater de Stoep in Spijkenisse op 25 september 2026. Gitaarmannen 4: Continuum. De verkoop loopt nu al hard, niet te lang wachten.
Theater de Stoep in Spijkenisse is voor mij altijd een fijne. Ik heb hier eerder met Gitaarmannen 3 gestaan en de zaal zit op zo’n manier dat je het publiek écht voelt. Niet groot, niet klein, gewoon goed.
Op vrijdag 25 september 2026, 20:30, sta ik er met Gitaarmannen 4: Continuum. Tweede show van de hele tour, een dag na de try-out in Ambacht. En de kaartverkoop loopt nu al lekker, dus voor wie wil komen: wacht niet te lang.
Voor wie alvast in de stemming wil komen, hier mijn live versie van Gravity:
Het verhaal achter de show staat op gitaarmannen.nl/continuum.
Tot in Spijkenisse.
Ed
Deel dit artikel
Vond je dit interessant?
Word lid van de Gitaarmannen community en blijf op de hoogte van nieuwe afleveringen en artikelen.
Join de Community